Pone l'impurtanza di u culore di lampa di pesca

U culore importa?

Questu hè un prublema seriu, è i piscadori anu longu cercatu i so sicreti. Certi piscadori pensanu chì a scelta di u culore hè cruciale, mentri àutri dicenu chì ùn importa micca. Scientificamente parlante,
Ci hè evidenza chì i dui punti di vista ponu esse curretti. Ci hè una bona evidenza chì l'scelta di u culore ghjustu pò migliurà e vostre chance di attruverà i pesci quandu e cundizioni ambientali sò ghjusti, ma a scienza pò ancu dimustrà chì in altre situazione, u culore hè di valore limitatu è menu impurtante di u pensamentu.

I pesci anu più di 450 milioni d'anni è sò criaturi notevuli. Più di millaie d'anni, anu fattu assai adattamenti superbi in l'ambiente marinu. Vive in un mondu di l'acqua ùn hè micca faciule, cù altissime opportunità ambientali è sfidi seri. Per esempiu, u sonu hè cinque volte più veloce in l'acqua chì in l'aria, cusì l'acqua hè assai megliu. L'oceanu hè veramente un locu assai rumoroso. Per avè una bona percepzione auditiva, utilizendu a so orechja interna è a linea laterale per detectà a preda o evità i nemici, i pesci ponu prufittà di questu. L'acqua cuntene ancu cumposti unichi chì i pesci utilizanu per identificà l'altri membri di a so spezia, truvà l'alimentariu, detectà i predatori è eseguisce altre funzioni quandu vene u tempu di ripruduzzione. I pesci anu sviluppatu un sensu di l'olfattu notevuli chì hè pensatu à esse un milione di volte megliu cà l'omu.

Tuttavia, l'acqua hè una seria sfida visuale è di culore per i pesci è i pescatori. Parechje di e caratteristiche di a luce cambianu rapidamente cù u flussu di l'acqua è a prufundità.

Chì porta l'attenuazione di a luce ?

A luce chì l'omu vede hè solu una piccula frazzioni di a radiazione elettromagnetica tutale ricevuta da u sole, ciò chì vedemu cum'è u spettru visibile.

U culore propiu in u spettru visibile hè determinatu da a lunghezza d'onda di a luce:

E lunghezze d'onda più lunghe sò rossu è aranciu

E lunghezze d'onda più brevi sò verdi, blu è viola

In ogni casu, assai pesci ponu vede culori chì ùn avemu micca, cumpresa a luce ultravioletta.

A luce ultravioletta viaghja più luntanu in l'acqua di ciò chì a maiò parte di noi capisce.

Allora certi piscadori pensanu :lampada di pesca à ioduri metalliciattrae i pesci più efficacemente

Lampada di pesca subacquea da 4000 W

Quandu a luce entra in l'acqua, a so intensità diminuisce rapidamente è u so culore cambia. Questi cambiamenti sò chjamati attenuazione. L'attenuazione hè u risultatu di dui prucessi: scattering è absorption. A scattering of light hè causata da particeddi o altri oggetti chjuchi suspesi in l'acqua - più particeddi, più sparghje. A sparghjera di a luce in l'acqua hè un pocu simili à l'effettu di u fumu o a nebbia in l'atmosfera. A causa di l'ingaghjamentu di u fiumu, i corpi custieri di l'acqua tipicamente anu più materiale suspesu, chì suscita materiale da u fondu, è cresce u plancton. A causa di sta quantità più grande di materiale suspesu, a luce penetra generalmente à prufundità più chjuca. In l'acqui di mare relativamente chjaru, a luce penetra à prufundità più profonda.
L'assorbimentu di a luce hè causatu da parechje sustanzi, cum'è a luce chì hè cunvertita in calore o utilizata in reazzione chimica cum'è a fotosintesi. L'aspettu più impurtante hè l'effettu di l'acqua stessu nantu à l'assorbimentu di a luce. Per diverse lunghezze d'onda di luce, a quantità di assorbimentu hè diversa; In altri palori, i culori sò assorbiti in modu diversu. E lunghezze d'onda più lunghe, cum'è u rossu è l'aranciu, sò assorbite assai rapidamente è penetranu à una prufundità assai più ligera cà e lunghezze d'onda blu è viola più brevi.
L'absorzione limita ancu a distanza chì a luce pò viaghjà in l'acqua. Circa trè metri (circa 10 piedi), circa 60 per centu di l'illuminazione tutale (lugeru di u sole o di luna), quasi tutta a luce rossa serà assorbita. À 10 metri (circa 33 piedi), circa 85 per centu di a luce tutale è tutta a luce rossa, aranciu è gialla hè stata assorbita. Questu affetterà seriamente l'effettu di a cullizzioni di pesci. À una prufundità di trè metri, u rossu si trasforma in ghiacciu per vede cum'è grisgiu, è cum'è a prufundità aumenta, eventualmente diventa neru. Quandu a prufundità aumenta, a luce chì hè ora dimming diventa blu è eventualmente nera cum'è tutti l'altri culori sò assorbiti.
L'absorption o filtrazione di u culore travaglia ancu horizontale. Allora una volta, un volu rossu à pocu pressu da u pesciu pare chì hè grisgiu. In listessu modu, altri culori cambianu cù a distanza. Per vede u culore, deve esse culpitu da a luce di u listessu culore è poi riflessu in a direzzione di u pesciu. Se l'acqua hà attenuatu o filtratu) un culore, quellu culore apparirà grisgiu o neru. A causa di a grande prufundità di a penetrazione di a linea UV, a fluoriscenza generata sottu a radiazione ultravioletta hè una parte estremamente impurtante di u riccu ambiente sottumarinu.

Dunque, e duie dumande seguenti valenu a pena di pensà da tutti i nostri ingegneri:
1. Comu tutti sapemu, LED hè una fonte di luce fretu, senza luce ultravioletta, ma cumu per aumentà a quantità di luce UV in uluce di pesca LED,per aumentà a capacità di attrazione di i pesci?
2. How to caccià tutti i raghji ultraviolet d'onda corta dannusu à u corpu umanu inLampada da pesca MH, è ritene solu i raghji UVA chì aumentanu a capacità di attrazione di i pesci?

 


Tempu di post: 26-oct-2023