Manutenzione di luce di lampa di pesca à ioduri metallici (1)

U rapportu di mantenimentu di u passaghju otticu dilampi di pesca à ioduri metallicihè unu di l'indicatori tecnichi impurtanti di i luci di pesca à l'alogenuri metallici. Cù a crescente dumanda di lumi di pesca à l'alogenuri di metalli in Cina è u migliuramentu cuntinuu di u livellu tecnicu, u rapportu di mantenimentu di u passaghju otticu di i lumi di pesca di l'alogenuri di metalli hè diventatu sempre più impurtante. Stu documentu si focalizeghja nantu à u mecanismu è a pratica di a so analisi è ricerca approfondita.

 

Analisi di mantenimentu di un passaghju di luce di pesca à ioduri metallici

Riempimentu serie di alogenuri di metallu, putenza differente, disignu differente di a struttura di lampade iogenuri di metallu l'ottica mantene a curva di freccia hè diversu, cum'è a maiò parte di a lampa di ioduri metallici pesca à u principiu di l'ignizione di lampa (dui centu ore) un coppiu di ore à una calata di flussu ︿ più veloce, cuntinuà à lampà a calata di flussu luminosu hè più liscia. Tuttavia, ci sò dinù qualchi lampi di pesca alogenuri di metallu cù differente curve di mantenimentu di u passaghju di luce, è u tassu di calata di u flussu di luce à u puntu di ignizione iniziale hè basicamente simile à quellu à u puntu di ignizione dopu. E differenze sopra sò principalmente dovute à e ragioni simili, ma diverse, per a diminuzione di u flussu luminoso in u periodu iniziale è tardu di u puntu di ignizione. Per analizà più e cause di a diminuzione di u flussu luminoso in u puntu di accensione di lampade à l'alogenuri metallici, hè necessariu analizà u mecanismu di decadenza di luce in u puntu di combustione iniziale è tardu di e lampade, per migliurà efficacemente u mantenimentu di u passaghju di luce. ritmu di lampade.

Lampada appesa à una barca di pesca di calamari

Prima, hè analizatu u mecanismu di decadenza di flussu à u puntu di ignizione iniziale. Per esempiu, u tubu arcu di un certulampada di pesca à ioduri metalliciinclude: a dimensione è a forma di a cunchiglia di bolle di quartz è l'elettrodu; lunghezza di l'estensione di l'elettrodu; Temperature finale fretu (cumprese a dimensione di u revestimentu d'insulazione è u grossu di u revestimentu); Dopu chì u rapportu è a dosage di pills d'alogenu d'oru pienu è a putenza di l'arcu di input sò determinate, u cambiamentu di transmittance otticu hè basamente determinatu da: 1. U cambiamentu di transmittance otticu di quarz bubble shell. 2. Cambiamenti in u funziunamentu di l'emissione di l'elettrodu (cumpresu a caduta di potenziale di cathode). 3. Cambiamenti in a cuncintrazzioni atomicu è a distribuzione atomica di elementi luminosi (Na, Sc, Dy, Hg–, etc.) in tubi d'arcu di lampade à l'alogenuri di metalli.

Siccomu l'intensità di a radiazione atomica tutale in ulampada di pesca subacquea à ioduri metalliciu tubu d'arcu dipende da a cuncentrazione di l'atomi eccitati, a so espressione hè a siguenti:

N¿=No(gk/g,)exp-(eVk/kT)·

Induve N0 hè a cuncentrazione atomica di vari elementi luminosi. Vk hè l'energia potenziale di eccitazione di vari elementi luminescenti. T hè a temperatura induve l'atomi di ogni elementu sò. Siccomu ci hè una grande differenza di temperatura in i punti diffirenti in u tubu d'arcu quandu a lampada di l'halogenuri di metalli hè in u puntu di ignizione, a Figura 1 mostra u diagramma di a curva isotermica di u tubu d'arcu di lampa di pesca di l'alogenuri metallici 2000w.

2000 Curva di temperatura di e luci di pesca

Figura 1. prufilu di temperatura di u plasma diLampada da pesca à ioduri metallici da 2000 W. A distanza di l'elettrodu hè 4.2mm è a distanza isoterma hè 250K

Pò esse vistu da l'equazioni sopra chì u listessu numeru di atomi di elementi luminosi anu una intensità luminosa differente in diverse regioni isotermi. A cuncentrazione di NaI, ScI3 è altre molécule d'alogenuri di metalli in u statu di pressione di vapore saturatu hè determinata da a temperatura di l'estremità fridda di u tubu d'arcu, a superficia di l'alogenu di metalli liquidu attaccata à u muru di u tubu di quartz vicinu à l'estremità fridda (determinata da u metale). A quantità di riempimentu di l'alogenuri, a forma è u statu di a superficia di a fine fredda) è a velocità di flussu attraversu a superficia di l'alogenuri di metalli liquidi. Pò esse vistu chì l'estremità fridda di l'arcu affettarà assai a cuncentrazione atomica è u statu di distribuzione, di sicuru, affetterà l'intensità di luminescenza di lampade à l'alogenuri metallici. Ùn hè micca difficiule di osservà a distribuzione di l'alogenuri di metalli in fase liquida vicinu à l'estremità fridda di a lampada di pesca di l'alogenuri di metalli in u puntu di ignizione cù cura. Ùn hè micca difficiule di truvà chì a distribuzione di l'alogenuri di metalli di fase liquidu vicinu à a fine fridda di a lampada di l'alogenuri di metallu cambia assai in i primi ore à decine d'ore di u puntu d'ignizione (in particulare a lampa d'alogenuri metallici di a serie Sc-Na). Dunque, a distribuzione di cuncentrazione atomica in u tubu d'arcu cambia assai, chì hè unu di i mutivi principali di a grande decadenza iniziale di a lumera di a lampa d'alogenuri metallici.


Tempu di post: 19-ghjugnu-2023