Discussione nantu à Tecnulugia è mercatu di lampa di pesca (1)

Discussione nantu à a tecnulugia è u mercatu dilampada di pesca

1, tecnulugia di spettroscopia di luce biologica

A luce biologica si riferisce à a radiazione luminosa chì hà un effettu nantu à a crescita, u sviluppu, a ripruduzzione, u cumpurtamentu è a morfologia di l'organisimi.

In risposta à a radiazione luminosa, deve esse receptori chì ricevenu a radiazione luminosa, per esempiu, u receptore luminoso di e piante hè a clorofilla, è u receptore luminoso di i pesci sò e cellule visuali in l'ochju di u pesciu.

A gamma di lunghezza d'onda di risposta biologica à a luce hè trà 280-800nm, in particulare a gamma di lunghezza d'onda di 400-760nm hè a gamma di lunghezza d'onda più impurtante, è a definizione di a gamma di lunghezza d'onda hè determinata da a risposta comportamentale di i fotoreceptori biologichi à e forme spettrali in a lunghezza d'onda. gamma di radiazioni luminose.

Differenti da a bioluminescenza, a bioluminescenza hè a radiazione luminosa chì hè appiicata à l'organisimi in una certa banda da u mondu esternu cù una risposta stimulu.
U studiu di spettroscopia bioottica hè l'analisi quantitativa di l'estimulazione è a risposta di i fotoreceptori biologichi per a gamma di lunghezze d'onda è a morfologia spettrale.

lampi di pianta,Lampade verdi di pesca, lampade medicale, lampade bellezza, lampade di cuntrollu di peste, è lampade aquaculture (cumpresi l'aquaculture è l'agricoltura di l'animali) sò tutti i scopi di ricerca basati nantu à a tecnulugia spettrale, è ci sò metudi cumuni di ricerca di basa.

A radiazione luminosa hè definita in trè dimensioni fisiche:

1) A radiometria, chì hè a basa per u studiu di tutte e radiazioni elettromagnetiche, pò esse a misurazione basica di ogni tipu di ricerca.

2) Fotometria è colorimetria, appiicata à u travagliu umanu è a misura di l'illuminazione di a vita.

3) A fotonica, chì hè a misurazione più precisa di u quantum di luce nantu à u receptore di luce, hè studiata da u micro livellu.

LED 500W

Pò esse vistu chì a stessa fonte di luce pò esse spressione in diverse dimensioni fisiche, secondu a natura di u receptore biologicu è u scopu di u studiu.

A luce di u sole hè a basa di a ricerca di a tecnulugia spettrale, a fonte di luce artificiale hè a premessa di l'efficienza è a precisione di u cuntenutu di a ricerca di a tecnulugia spettrale; Quale hè a dimensione fisica di i diversi organismi chì utilizanu per analizà u cumpurtamentu di a risposta di a radiazione luminosa hè a basa di ricerca è applicazione.

1, i prublemi principali chì deve esse risoltu

U prublema di dimensione metrica di i paràmetri di radiazione otticu:

A temperatura di u culore di l'illuminazione è a resa di u culore è a forma spettrali sò basati nantu à a tecnulugia spettrale, u flussu luminoso, l'intensità di a luce, l'illuminanza, queste trè dimensioni sò a misurazione di l'energia luminosa di l'illuminazione, a resa di u culore hè a misurazione di a risoluzione visuale causata da a cumpusizioni spettrale, a temperatura di u culore hè u misurazione di cunfortu visuale causatu da a forma spettrale, sti indicatori sò essenzialmente a distribuzione di forma spettrale di l'analisi di sensibilità di l'indice luminoso.

Questi indicatori sò pruduciuti da a visione umana, ma micca a misura visuale di pesci, per esempiu, u valore di visione luminosa V (λ) di 365nm hè vicinu à cero, à una certa prufundità di u valore di l'illuminazione di l'acqua di mare Lx serà zero, ma u e cellule visuali di pesci sò sempre rispunsevuli à sta lunghezza d'onda, u valore di i paràmetri cero da analizà ùn hè micca scientificu, u valore di l'illuminance zero ùn significa micca chì l'energia di radiazione luminosa hè cero, Invece, per via di l'unità di misura, quandu altri dimensioni sò usati. , l'energia di a radiazione luminosa in questu tempu pò esse riflessa.

L'indice di illuminazione calculatu da a funzione visuale di l'ochju umanu per ghjudicà u rendiment di uLampada di pesca di calamar à ioduri metallici, Stu prublema simili esistia ancu in a lampada di a pianta iniziale, è avà a lampada di a pianta usa a misura quantum di luce.

Tutti l'urganismi cù funzioni visuali anu dui tipi di cellule di fotoreceptor, celluli colonnari è cuni, è u stessu hè veru per i pesci. A distribuzione diversa è a quantità di i dui tipi di cellule visuali determinanu u cumpurtamentu di a risposta luminosa di u pesciu, è a dimensione di l'energia fotonica chì entra in l'ochju di u pesciu determina a fototaxis positiva è a fototaxis negativa.

Lampada di pesca di calamar à ioduri metallici

 

Per l'illuminazione umana, ci sò dui tipi di funzioni visuali in u calculu di flussu luminosu, vale à dì, a funzione di visione luminosa è a funzione di visione scura. A visione scura hè a risposta luminosa causata da e cellule di visione columnate, mentre chì a visione luminosa hè a risposta luminosa causata da e cellule di visione di cune è e cellule di visione columnate. A visione scura cambia à a direzzione cù una alta energia di fotoni, è u valore piccu di a visione di luce è scura differe solu da a lunghezza d'onda di 5 nm. Ma l'efficienza luminosa massima di a visione scura hè 2,44 volte quella di a visione luminosa

À seguità…..


Tempu di Postu: 28-Septembre 2023